1. Unde se află magazinele Erzsó?

Avem două magazine proprii: unul în Odorheiu Secuiesc, str. Câmpului nr.18, celălalt în Miercurea Ciuc, str. Kossuth Lajos nr.14.


2. Care este programul la magazinele Erzsó?

De luni până vineri vă așteptăm între orele 10-18, sămbătă între 10-14.
 

3. Ce se întâmplă dacă nu sunt sigur ce mărime mi se potrivește?

În acest caz, cel mai bine este să cereți ajutorul unei persoane competente să vă ia măsurile. Cu aceste măsurători, ne puteți contacta pe Facebook sau prin telefon.
 

4. Ce pot face dacă am comandat un produs Erzsó prin poștă, dar mărimea nu mi se potrivește?

În cazul unei mărimi incorecte, articolul trebuie returnat în stare intactă la adresa de mai jos, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea coletului. După 14 zile, nu mai putem schimba articolul de îmbrăcăminte. În toate cazurile, costurile de livrare vor fi suportate de către client.
Adresa de livrare:
SC PROFITEX SRL
535600 ODORHEIU SECUIESC, jud. Harghita
STR. C MPULUI NR. 18
TEL: 0745317902


5. Ce se întâmplă dacă produsul ales de mine nu este în stoc în magazinul online?

În acest caz clientul va fi contactat telefonic. În cazul în care clientul este de acord cu livrarea mai târziu, comanda va fi înregistrată și produsul va fi pregătit și livrat în cel mai scurt timp posibil (max. 14-21 de zile lucrătoare). Înainte de livrare, clientul va fi informat pentru a aștepta sosirea coletului.

 

6. Pot comanda orice fel de costum popular de la Salonul Erzsó în funcție de nevoile mele?

În Saloanele Erzsó puteți alege doar din modelele existente.

 

7. Este posibil ca Salonul Erzsó să-mi facă costum popular din propria mea țesătură?

În atelierul nostru nu lucrăm din țesături aduse de clienții noștri.

 

8. Salonul Erzsó confecționează și port poular tradițional secuiesc?

Nu, noi ne ocupăm de haine inspirate din arta populară.

 

9. Am călătorit de la o distanță mai mare la unul dintre Saloanele Erzsó și produsul pe care voiam să-l cumpărăm nu este în stoc. Ce putem face?

Dacă avem materialul necesar în stoc, putem să confecționăm produsul și să vi-l trimitem prin poștă în termen de 2-3 săptămâni.

 

10.Salonul Erzsó face haine la comandă, după măsurile mele?

Nu este posibilă croirea la comandă. Produsele noastre sunt prefabricate, așa că putem modifica articolele finite pe măsura clientului, dacă produsul o permite.

 

11. Sunt interesat de un produs care nu se află în magazinul online, dar l-am văzut pe pagina de Facebook Erzsó Szalon. Ce pot să fac?

În acest caz, vă rugăm să ne contactați prin mesaj privat pe Facebook și să ne cereți stocul actual al produsului de care sunteți interesat.

 

12. Am pus o întrebare/comentariu legată de o postare pe Facebook, dar nu am primit răspuns. Ce pot să fac?

Răspundem la multe mesaje, postări și comentarii în fiecare zi și, din păcate, este posibil ca unele să fie omise, dar facem tot posibilul să răspundem la toate întrebările adresate. Dacă tot nu primiți niciun răspuns, vă rugăm să sunați la +40745317902.

 

13. Venim de departe la Salonul Erzsó. Trebuie să ne înregistrăm?

Nu este obligatoriu să vă înregistrați, dar este o idee bună să ne sunați sau să ne anunțați pe Facebook că veniți.

 

14. Hainele confecționate din materiale naturale (in, bumbac) nu trebuie călcate?

Deși țesăturile naturale au o caracteristică specială și par șifonate, este recomandat să călcați cămășile și hainele din in sau bumbac după spălare.

 

15. La ce târguri participă Salonul Erzsó?

Sfântu Gheorghe, jud. CV - Zilele Sfântului Gheorghe
Șumuleu Ciuc, jud. HR - Pelerinaj
Cluj Napoca, jud. CJ – Zilele Culturale Maghiare